torsdag 18 februari 2010

JUST DO IT ALREADY!?

Ja, då var det dags. Dagen (läs kvällen) då jag publicerar min blogg. Jag kan faktiskt erkänna att det känns lite svettigt då jag endast haft den för mig själv hittills. Men nu kan jag inte hålla på det längre. ;)

En kort förklaring till varför jag skaffat mig en blogg:
Detta kommer vara min lekplats kring illustration, mestadels för det kommande företaget som jag och Freddan (min »partner in crime« http://fredzombie.blogg.se/) kommer starta så snabbt som möjligt.
Vi håller på för fulla muggar att skapa fräscha motiv till tischer som ni sedan kommer att kunna beställa. Det som tar tid är pappersarbete och tråksaker som bokföring med mera.
Men vi kämpar på och tills dess så kommer ni få se vad vi donar med på våra nya fina bloggar. :D

Nu ska jag strax kika på »Mad Men« – Nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar